Despre Noi
Misiunea noastră – Creditul tău personalizat
Dezvoltăm și oferim cele mai bune soluții pentru nevoile fiecărui client
Obiectivul A&A Consulting este de a asigura clientilor sai servicii externalizate in domeniul financiar – bancar de inalta calitate si de a atrage o paleta larga de clienti calitativi printr-o evaluare atenta a nevoilor acestora si a oferii diversitatea de produse bancare intermediate din partea Institutiilor cu care colaboram in prezent si vom colabora pe viitor.
Creditul pe care tu il alegi poate fii un succes sau o povara.Noi te ajutam sa faci alegerea corecta
Mai multe Despre Noi
Parteneri
In prezent A&A Consulting prin S.C. PREMIUM FINANCE CONSULTING S.R.L are incheiate colaborari cu urmatoarele : Idea Bank , First Bank, Credit Europe Bank, , Alior Bank, OTP Bank, Banca Transilvania, Libra Bank, BRD – Groupe Societe Generale, BCR, Unicredit Bank, Garanti BBVA, Garanti Credite de Consum BBVA ; si in curs de incheiere colaborari cu :BNP Paribas Romania, Alpha Bank , ING Bank , Patria Bank pentru intermediarea creditelor cu si fara garantie oferite de acestea.
Cifre REalizate
Societatea a fost infiintata in 2019 de catre profesionisti cu o vasta experienta in domeniul financiar-bancar din dorinta de a oferi servicii de intermediere financiara profesionale pe piata creditelor din Romania avand in prezent 10 agenti dedicati clientilor persoane fizice cat si persoanelor juridice cu un portofoliu de clienti multumiti in numar estimativ de 10.000 in ultimii ani, anul trecut avand ca si volum de intermediere estimativ in valoare de 5.000.000 EURO.
EXcelenta
A&A Consulting isi propune un target lunar de estimativ 1.000.000 Ron pentru creditele de nevoi personale si 2.000.000 Ron pentru creditele ipotecare. In acest sens, echipa A&A Consulting investeste deja in promovarea serviciilor de intermediere pe care le ofera, in mediul online pe pagina noastra www.aa-c.ro , www.premiumfinance.ro , retelele sociale www.facebook.com/aacbroker , cat si pe plan teritorial prin materiale publicitare avand deja un renume si functioneaza prin “recomandare”
Inovatie
In plan calitativ:
– Consolidarea rețelei prin mărirea numărului de agenti/colaboratori
– Sustinerea de cursuri de specialitate oferite oamenilor de vanzari existenti;
– fidelizarea forței de vânzări prin implementarea de programe motivationale;
– atragerea de noi clienti pe diverse canale(online si teritoriale), prin crearea unor spot-uri publicitare atractive.
– Diversificarea Produselor Intermediate prin incheierea de noi colaborari cu toate institutiile bancare chiar si non-bancare din Romania