Credit Noua Casa

Ce este un broker de credit?

Brokerul de credite este un intermediar profesionist care facilitează procesul de creditare dintre clientul persoană fizică sau juridică și instituțiile financiare partenere ale acestuia.

Brokerii A&A Consulting intermediaza Gratuit pentru client orice tip de credit din portofoliu partnerilor Bancari si Non-Bancari.

Daca nu ai inca o locuinta proprietate personala sau ai o locuinta cu suprafata utila mai mica de 50 mp, cu  acum te poti bucura de conditii de creditare dintre cele mai avantajoase.

Avantaje Credit Noua Casa 
  • POTI obtine creditul in conditii avantajoase de pret, astfel incat angajamentele lunare de plata sa nu constituie o povara care sa umbreasca bucuria gasirii caminului dorit
  • POTI sa contribui la finantarea locuintei dorite cu doar 5%* din valoarea acestuia, astfel incat economiile tale sa nu se risipeasca prin achitarea unui avans considerabil

broker credit noua casa aa consulting

Caracteristici Noua Casa :
Scop: achizitionarea, in conditiile programului guvernamental de locuinte:
  • locuinte noi, destinate achizitionarii SAU locuinte consolidate, inclusiv cele construite prin programele derulate de Agentia Nationala pentru Locuinte (ANL), pentru care documentele de receptie la terminarea lucrarilor de constructii noi/ SAU interventie in vederea consolidarii si/sau reducerii riscului seismic s-au semnat cu cel mult 5 ani inainte de data solicitarii creditului garantat  – procent garantare stat 50%;
  • locuinte receptionate la terminarea lucrarilor de constructii noi sau de interventie in vederea consolidarii si/sau reducerii riscului seismic, dupa caz,  cu mai mult de 5 ani inainte de data solicitarii creditului  garantat, destinate achizitionarii, inclusiv cele construite prin programele derulate de ANL, care nu indeplinesc conditiile pentru a fi incadrate in categoriile de la punctul de mai sus –  procent garantare stat 40%.
Nota: Imobilele trebuie sa se afle pe teritoriul Romaniei si sa fie inscrise in cartea funciara conform legii
Moneda: RON

 

Perioada de creditare: maxim 360 luni
Aport minim necesar:
  • daca valoarea de investitie <= 60.000 EUR/70.000 EUR echivalent in RON: 5% din valoarea de investitie;
  • daca valoarea de investitie > 60.000 EUR/70.000 EUR echivalent in RON: 3000 EUR/3500 EUR echivalentul in RON+(valoarea de investitie – 60.000 EUR/ 70.000 EUR echivalentul in RON).
Finantare: maxim 95% din valoarea de investitie, respectand cerintele cu privire la aportul minim necesar.
Modalitatea de rambursare:
  • in rate lunare egale
  • in RON
Rambursarea anticipata:
  • poate fi realizata oricand pe parcursul perioadei de creditare
  • suma minima: doua rate lunare de principal
Beneficiari:
  • Cetatenie: romana
  • Rezidenta: romana sau straina
  • Venit minim:
    • venit individual: 300 EUR (echivalentul in RON)
    • venit pe familie: (imprumutat si co-platitor sot/sotie sau partener/ partenera; co-platitor si sot/sotie co-platitor): 300 EUR (echivalentul in RON)
Garantii:
  • garantia acordata de FNGCIMM, in conditiile programului, avand valoarea in functie de garantia finantata 50% sau 40% din valoarea imprumutului acordat
  • ipoteca legala de rangul I si si inderdictiile mentionate in contractul de garantare, instituite asupra imobilului care face obiectul finantarii prin credit, in favoarea statului roman, reprezentat de Ministerul Finantelor Publice si a bancii;
  • ipoteca mobiliara inscrisa la Arhiva Electronica a Garantiilor Reale Mobiliare asupra depozitului colateral, a carui valoare trebuie sa fie egala cu 3 rate de dobanda;
  • ipoteca mobiliara – gaj fara deposedare asupra soldurilor creditoare ale tuturor conturilor curente deschise la banci ce va fi  inscrisa la Arhiva Electronica a Garantiilor Reale Mobiliare;
  • cesiunea veniturilor obtinute din chirii si a politei de asigurare.

 

Asigurari:

 

  • asigurare imobil ipotecat, cesionata in favoarea Statului Roman, reprezentat de Ministerul Finantelor Publice si a bancii,
  • asigurare de viata, avand ca beneficiar banca.
Documente necesare:
Formulare tipizate:
  • Acord de consultare si prelucrare  a informatiilor din bazele de date ale ANAF
  • Cererea de Credit si Declaratie Acord
  • Formular co-platitor
Lista documente necesare:
  • Documente generale
  • Documente de venit
  • Documente doveditoare angajamente de plata

* 1. Pentru veniturile salariale înregistrate în baza de date ANAF se solicita doar  Acord de consultare si prelucrare  a informatiilor din bazele de date ale ANAF, document care se completeaza pe loc

  1. Pentru venituri salariale neînregistrate în baza de date  ANAF se solicita Adeverința privind veniturile actuale și cele realizate în anul anterior.

Calculator Credit Noua Casa

* Acest calcul este unul estimativ, aplica acum prin formular si obtine o oferta de creditare/finantare concreta si avantajoasa nevoilor tale.

Oferta poate fi influentata de mai multi factori ; profil client, loc de munca, studii , etc

Scroll to Top