Ce este un broker de credit?
Brokerul de credite este un intermediar profesionist care facilitează procesul de creditare dintre clientul persoană fizică sau juridică și instituțiile financiare partenere ale acestuia.
Brokerii A&A Consulting intermediaza Gratuit pentru client orice tip de credit din portofoliu partnerilor Bancari si Non-Bancari.
Daca nu ai inca o locuinta proprietate personala sau ai o locuinta cu suprafata utila mai mica de 50 mp, cu acum te poti bucura de conditii de creditare dintre cele mai avantajoase.
Avantaje Credit Noua Casa
- POTI obtine creditul in conditii avantajoase de pret, astfel incat angajamentele lunare de plata sa nu constituie o povara care sa umbreasca bucuria gasirii caminului dorit
- POTI sa contribui la finantarea locuintei dorite cu doar 5%* din valoarea acestuia, astfel incat economiile tale sa nu se risipeasca prin achitarea unui avans considerabil
Caracteristici Noua Casa :
Scop: achizitionarea, in conditiile programului guvernamental de locuinte:
- locuinte noi, destinate achizitionarii SAU locuinte consolidate, inclusiv cele construite prin programele derulate de Agentia Nationala pentru Locuinte (ANL), pentru care documentele de receptie la terminarea lucrarilor de constructii noi/ SAU interventie in vederea consolidarii si/sau reducerii riscului seismic s-au semnat cu cel mult 5 ani inainte de data solicitarii creditului garantat – procent garantare stat 50%;
- locuinte receptionate la terminarea lucrarilor de constructii noi sau de interventie in vederea consolidarii si/sau reducerii riscului seismic, dupa caz, cu mai mult de 5 ani inainte de data solicitarii creditului garantat, destinate achizitionarii, inclusiv cele construite prin programele derulate de ANL, care nu indeplinesc conditiile pentru a fi incadrate in categoriile de la punctul de mai sus – procent garantare stat 40%.
Nota: Imobilele trebuie sa se afle pe teritoriul Romaniei si sa fie inscrise in cartea funciara conform legii
Moneda: RON
Perioada de creditare: maxim 360 luni
Aport minim necesar:
- daca valoarea de investitie <= 60.000 EUR/70.000 EUR echivalent in RON: 5% din valoarea de investitie;
- daca valoarea de investitie > 60.000 EUR/70.000 EUR echivalent in RON: 3000 EUR/3500 EUR echivalentul in RON+(valoarea de investitie – 60.000 EUR/ 70.000 EUR echivalentul in RON).
Finantare: maxim 95% din valoarea de investitie, respectand cerintele cu privire la aportul minim necesar.
Modalitatea de rambursare:
- in rate lunare egale
- in RON
Rambursarea anticipata:
- poate fi realizata oricand pe parcursul perioadei de creditare
- suma minima: doua rate lunare de principal
Beneficiari:
- Cetatenie: romana
- Rezidenta: romana sau straina
- Venit minim:
- venit individual: 300 EUR (echivalentul in RON)
- venit pe familie: (imprumutat si co-platitor sot/sotie sau partener/ partenera; co-platitor si sot/sotie co-platitor): 300 EUR (echivalentul in RON)
Garantii:
- garantia acordata de FNGCIMM, in conditiile programului, avand valoarea in functie de garantia finantata 50% sau 40% din valoarea imprumutului acordat
- ipoteca legala de rangul I si si inderdictiile mentionate in contractul de garantare, instituite asupra imobilului care face obiectul finantarii prin credit, in favoarea statului roman, reprezentat de Ministerul Finantelor Publice si a bancii;
- ipoteca mobiliara inscrisa la Arhiva Electronica a Garantiilor Reale Mobiliare asupra depozitului colateral, a carui valoare trebuie sa fie egala cu 3 rate de dobanda;
- ipoteca mobiliara – gaj fara deposedare asupra soldurilor creditoare ale tuturor conturilor curente deschise la banci ce va fi inscrisa la Arhiva Electronica a Garantiilor Reale Mobiliare;
- cesiunea veniturilor obtinute din chirii si a politei de asigurare.
Asigurari:
- asigurare imobil ipotecat, cesionata in favoarea Statului Roman, reprezentat de Ministerul Finantelor Publice si a bancii,
- asigurare de viata, avand ca beneficiar banca.
Documente necesare:
Formulare tipizate:
- Acord de consultare si prelucrare a informatiilor din bazele de date ale ANAF
- Cererea de Credit si Declaratie Acord
- Formular co-platitor
Lista documente necesare:
- Documente generale
- Documente de venit
- Documente doveditoare angajamente de plata
* 1. Pentru veniturile salariale înregistrate în baza de date ANAF se solicita doar Acord de consultare si prelucrare a informatiilor din bazele de date ale ANAF, document care se completeaza pe loc
- Pentru venituri salariale neînregistrate în baza de date ANAF se solicita Adeverința privind veniturile actuale și cele realizate în anul anterior.
Calculator Credit Noua Casa
* Acest calcul este unul estimativ, aplica acum prin formular si obtine o oferta de creditare/finantare concreta si avantajoasa nevoilor tale.
Oferta poate fi influentata de mai multi factori ; profil client, loc de munca, studii , etc